LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Wednesday, March 25, 2009

ANAKKU..Muhammad Fariz Iskandar


Hah..nie Payish ngan abah...tengah lepak2..he3..
Anak aku nie mmg manja ngan abah dia...mana tak, abah dia yg bgn pagi buat susu & buai bg tido..mama?...ehem...mama kan dah buat keje umah..bg babah la plak jaga Payish..he3...so far bila dah ada bb nie berat hbby aku dh trun dr 65kg ke 57kg..huh dia siap perli aku lagi...
"Cian mama kan Payish...kena telan mcm2 ubat nak kurus, tgk abah tak yah susah-susah abis duit, jaga Payish dah ble slim"...
geram je bila dengar...tp betoi gak kan....abis duit bkn main nak slim..abah tak yah modal dah ble trun free2..hu3.........

2 comments:

syahza said...

ko mkn ubat kurus ape? berat 57 dh nak hampir berat aku ni.. xleh jd ni.. hikhihkik..

Linda said...

sila ym..he3