LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tuesday, May 5, 2009

TAG dr Ibu Arifa & Pn Akma....

hu3...hamba dah kena Tag dr
Ibu Arifa & Pn. Akma...
ehem,bulatkan mata kalian bila membaca yek..
he3..

TAG- CABARAN LANGSING KAH DAKU?

1. Berapa berat dan ketinggian anda sekarang?
Berat sekarang 54kg dan tinggi 162cm


2.Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? Usia anda pada masa itu?
Huh..tak penah dlm sejarah berat daku naik begitu sekali, ehem 73kg...masa peknen payish...


3.Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh langsing? dan kejayaan anda dengan makanan tersebut?
he3...mcm2 ada
1) G-fitt coffee (dr 64kg trun jadi 59kg)
2) JDM5 (dr 59kg trun jadi 54kg) :-) hapi....


4.Berat yang paling rendah yang pernah anda dapat ? Usia anda pada ketika itu?
soalan paling bes, sbb ble tulis ngan bangga nye..he3..sblm kawin berat 48kg je..he3...bes nye....tp itu dulu la...hu3


5. Anda pernah sertai program pelangsingan? nyata kan kejayaan anda.
Tak pernah..tak cukup budget..hu3


6.Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat anda paling terendah?
Entah la...makan nasi sehari skali je kot..tp kdg2 terbabas gak...ha3


7. Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak?
time nak jadi seorg ibu, time tu la naik mendadak..he3...


8. Apakah Target anda untuk kurus selepas ini?
Honest, 50kg...tp skrg relaks je...sbb dah ble pake baju2 lama, cuma kebaya je blom lagi, tggu 50kg baru nak pakai, he3


9. Miliki gambar anda dahulu dan kini?
Ya.


10.sila upload ok?
*Esok mama payish geledah album lama k..he3




Jengx3.........Ha3..ni je la pic yg ade....






Time tu mmg betoi2 kurus....mcm rangka daaaaaaaaaaaaaaaaaa..tp skrg..pipi tu tak taw nak kempiskan camne...hwaaaaaaaaaaaaaaaaaa






Pic sblm peknen...............


ha3...aku ada satu suprise utk Puan Akma...ingat tak pic nie?ha3


11. Kawan yg anda ingin Tag 'cabaran langsing kah daku' ini adalah:
Puan Ima

3 comments:

AkMa said...

hah camtu la jwb tag..nanti upload gambo terkini dgn dolu2 yg ms ko kurus kering tu tau..hehhe

Linda said...

ha3..mcm2..ok2...nnati aku upload pic zmn kegemilangan dlu..pewitttt

AkMa said...

wei..nape inteprem gambo aku plak?camna hang bleh ada gambar tu ye?

p/s: da,ms upload gambar klik la large saiz..kecik sgt gambar hang tu..x nampak la..hehehh