LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tuesday, June 30, 2009

BARANG2 BERKAITAN CD

Berbekalkan ilmu hasil dr skodeng blog org, aku beli la mende alah ni.

1) Sabun Pureen Had (800gram)
- (Harga dlm RM17.90-RM18.90 camtu, nengok tmpt la, aku beli kat Sogo, tu mahai skit kot..beza pun dlm RM1-2 je kot)
bagus utk kulit bb yg sensitif, bole la guna basuh baju & Cd si payish.

Bila dah beli sabun tu beli skali pencuci utk botol susu, puting & brgn seangkatan dgnnya.

3) Tripod Hanger
-OTW beli kat blog Pn. Yatie

4) Penyepit baju -nak kepit Cd2 payish (dah lama ilang sejak aku guna dryer, hu3)
huh semangat mama!

No comments: