LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tuesday, July 21, 2009

AkTIVITI AHAd

Hari Ahad baru nie, mamapayish jejalan kat area Damansara Perdana ngan Opah & Acik Lia si payish. Opah payish baru sambung dapur umah, so nak beli penyangkut utk gantung sudusudan, periukmiyuk & gelas2 kat dapur baru tu.
Ni antara pic payish, mama & abah.

Payish ngan abah & abg haikal. Eksen jer tu tak gerak pun..he3
Syahdunya muka si payish dok baring atas tilam yg lembut,empuk tu...
kat mana nih?
:-) tumpang katil pameran kat IKEA jerk,he3...
Selesanya....cantik sunggul katil nihKAN, GERAM mama nengok. Tp si payish ni dah ada katil bb yg mak tok hadiahkan...itu pun abah tak pasang2 lagi sbbnya umah mama kecik,
tak cukup ruang dah...hwaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Ni pic ngade2 je..tak dak pe yg menarik..hehx3

Mama yg penyayang & si Ligat!

Abah lupa bawa stroller si payish!TERPAKSA la payish menempek kat ctu..he3!
Pagi ahad tu si payish kena 2 injection skali sbb mamapayish ni buat ralit, dah 7 bln blum cucuk2 lagie (patutnya 5 bln dah abis cucuk)...tgk dia monyok skit la aritu mgkn bdn rasa lemah...pas cucuk gie pasar jap beli brg2 basah kat pasar pagi greenwood..pastu gie umah opah, ptg baru gie IKEA nih...dlm perjalanan ke IKEA dia lelap kejap, selalunya kul 11-2 ptg camtu dia sepatutnya tido.
tp mcm biasa, payish tetap payish, bab jalan mmg sporting, tak meragam langsung...yg kelakarnya, sesampai kat umah, mama bentang TOTO, letak dia atas tu, truzzzzzzzzzz...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZzzzz...tak sempat nak salin baju dia, penat sgt kot!he3!


4 comments:

AkMa said...

olololoooo..tiutnye payish ni..bile la aunti nak jumpe pasyih ni..

ibu_arifa said...

hensemnyer payish nih..bulat jer mata dlam katil ikea tuh..

pas kena cucuk, leh bawak payish g jalan2 lagi tuh..sungguh kuat payish nih.. kalo anak ku -sure esok demam pas cucuk.kena cepat2 bg ubat demam dulu selalu.

Linda said...

To Akma: payish gtaw dia nak mai umah baru auntie kem..he3

Linda said...

To Ibuarifa: alhamdulilah,slalunya idak le demam tp takat panas kepala tu ada la..cuma si payish ni mudah kena selsema & batuk..hu3..