LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Friday, July 17, 2009

AKTIVITI HUJUNG MINGGU..

Aiseh...ni pun aktiviti 2 mggu lepas, mamapayish tak sempat nak upload pic & citer...si payish ngan cousin nye. Semua anak buah belah husband. Memula hubby angkut anak buah dtg umah aku, diorg layan kartun, yg paling mama takjub, si payish yg terkenal ngan kelasakan, bole duduk tertib tepi abg2 sepupu dia nih. Agaknya dia nak berkawan kot sbb kat umah ni balik2 muka mama dia & abah jerk...s

Pastu antar diorg balik umah OPAH, diorg smua terjun mandi kolam, si payish terkial2 je nengok..memula celup kaki, dah tu mama cian nengok dia, bukakan pakaian suh dia join la. Dah tu abg2 nye besaq2 dr dia, dok percik2 air kat muka kawan tu, terus dia tak mau mandi, bila abah angkat, tercebek2 kuar kolam..ha3..itulah nak mandi lagiek!


itu je la...mamapayish ni otw nak siapkan entry kat padang besaq...nanti yek...mama upload pic barang geram2 punye..khas nak buat Kak Rin jeles..ha3...

2 comments:

ima-life said...

itu tandanyer payish nak adik tu...ader kawan...he3

Linda said...

To Ima: ..hu3...kalu yer pun nunggu abg payish ble jalan dlu lerk..thn2 apn ke...he3