LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Sunday, July 19, 2009

MASAKAN UTK HUBBY


Al-Kisah, bukan main lama lagie dapurku dah tak berasap...& dalam sejarah bulan July nie (aiseh malunye) ni kali pertama dapur ku kembali menjalankan tugasnya....ni utk makan malam yer hubby ku...jeng jeng jeng...ni dia kuar jap beli nasi putih sbbnyer...beras dah abisssssss!!!!lupa nak beli!he3...truk tul mamapayish ni... :-(

4 comments:

ibu_arifa said...

sibuk giler sampai lupa yg berat dah abis.. dasyat tul.. tu kalo malas nak kuar beli nasi, sure mkn lauk jer lah ari tu yer..jd kucing lah ari tu...hihihi

AkMa said...

bape bulan dapur x berasap ni?sampai beras pun lupe nak beli..hehhehe..

Linda said...

To Ibu Arifa: he3..itu le punye semangat nak masak, mcm2 brg basah dah beli, last2 beras plak tak dek..he3...hampeh tol :-P

Linda said...

aiseh kem...apai takut tangan aku jadi kasaq kalu slalu masak..kahx3 banyak le!..dia la dok bg hints kat aku..ha3, busan makan tapaw jerk!