payish YG MAKIN MEMBUAS!!

Salam Semua…dah lama nak upload pic2 ni ttp blum ada kesempatan. Nie nak citer kisah si payish. Bila dah meningkat umurnya, makin ligat & aktif (mcm nak jadi hyper aktif jerk,hu3). Satu tahap tu aku dah tak larat nak kawal, terpaksa letak magazine/news paper utk kasi dia bersuka ria camukkan kertas2 kat lantai tu. Kat bwh picture dia mengoyak paper lama tanpa segan silu! Ni antara Majalah kesayangan aku yg telah menjadi mangsa amukan si Payish. Smua kulit tak berbaju, sian buku mama!hu3.

Hah ni plak satu tahap aku & hubby dah tak larat layan, hubby aku letak plastic beg kat atas kepala dia. Ha3, terkial2 dia mendongak nak nengOk mahkota kat kepala tu, he3. Tp jgn la plak ada yg tel teledera yek, ini sekadar suka2 (serius sgt aku nih, ha3)

Mcm mana nak kasi dia diam?
Hah pasang citer nih!Pe lagi Upin & ipin la!cari kat youtube. huh, trus duk melangut depan lap top..baru le lega skit..


Kalu dia tak mau tido, abah gulung dia dlm selimut camni. Terkial2 dia nak lepaskan diri, sebijik cam cara dia nak lepaskan diri masa kena bedung time bb dlu, Cuma bezanya bila dah besar ni, kaki dah kuat, kaki pun di tunjal2 nyer…he3…sekali lagi jgn ada yg tel teledera yek…ini semua gimix je lebih..he3……(serius lagi aku nih!)


Kesimpulan yg mamapayish dpt, makin meningkat umur bb makin menjadi2 kelasakannya..adus...tolong mama...umah ku dah mcm tongkang pecah!!!hu3..ni baru anak sorang, kalu2, kalu3, kalu4...aiseh mau pengsan nih!

Post a Comment

0 Comments