LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Wednesday, July 22, 2009

TAG ANAK!

aiseh, kena tag nih ngan Pn. Akma..tp sbb TAG ni berkaitan anak, maka amatlah teruja nak jawap..he3...layannnnnnnnnn

1. Anda sudah mempunyai berapa orang anak & nyatakan Girl or Boy?
seorang....boboi

2. Bila perancangan anda untuk menambah anak?
tahun depan :-P

3. Nyatakan nama anak anda & ape makna nama anak anda dalam islam?
Muhammad FAriz IskandaR~ nama Muhammad sempena nama Nabi junjugan kita, Fariz bermaksud penunggang kuda & iskandar tu bersempena nama pahlawan hebat
Iskandar Zulkarnain

4. Siapakah yang memberikan nama anak anda?
kami sepakat berkat (he3, aku & hubby)

5. Dari mana tercetus idea memberikan nama anak anda?
Errr..tak hingat la...

6. Sekiranya anda dikurniakan seorang lagi cahaya mata...apakah nama yang akan anda beri?
tak dak lagiek..tp masa bercinton ku ada nama special nonawarnawilis(terpengaruh novel2 cinta), bila mama ku tanya nama apa tu (maksud)..ternganga ku..dia kata ku merepek..ngehx3

7. Bagi yang sudah mempunyai anak lebih dari seorang...nyatakan berapa jarak beza umur anak anda?
soalan belum berkait dengan ku..he3
8. Untuk kelahiran anak anda yang akan datang....anda nak girl @ boy? nyatakan sebabnyer?
ku harap gurl la plak..sbb nye cian si payish selalu jd mangsa PINK kaler mama!kah3

9. Ape ciri2 persamaan anda & anak anda?
entah la, tp byk org kata muka ikut ku, perangai pun ala2 ku...tang kening je ikut abah nyer kottttttt (kening yg penah bikin ku tergoda..he3)

10. Upload gambar anak anda untuk tontotan semua rakan blogger.
ok..tengok kat bwh ni ye..


mOga anakku ni menjadi anak yg penyayang spt abahnye & alim spt tOk Mas yer..
AMIN

4 comments:

sitisifir10 said...

Botaknya sama tak dgn mama nya...ahaks...

Mm...pasal qaid tu, saya tak gamak nk baca perabis. Kalau ada cerita mcm ni tambah pulak yg mcm viruspadu punya cerita dulu2 tu, saya tak sanggup baca...

AkMa said...

cepat pun jawab tag aku..hehehhe

Linda said...

To Ct sifir: aiseh mana taw nih!jgn citer kat org taw..ngeh3...

psl kisah sedih tu, memula tak gamak nak baca abis..tp perasaan ingin tahu tu buat ku trus membaca, membaca & daku trus...hwaaaaaa
sedih sgt :-(

Linda said...

To Akma: pasal anak mmg laju...he3