LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Saturday, November 14, 2009

Aksi Payish







Salam semua... Baru ni mama ada belikan payish sepasang baru Upin & Ipin
beli kat Bangunan PKNS Shah Alam..
kebetulan rambut payish mmg tak berapa ada sejak bb lagie,
so mmg kelakar le nengOk dia pakai baju tu..terbayang je aksi Si Upin & Ipin...betul3!!!Mama juga ada beli legging kat cni..http://babykidslove.blogspot.com/
sock dia pun chantek2..tp nak upload maleh sbb network kat bt caves ni asyik prob..aiseh!




Ni si payish membuas, memanjat je kije dia..
pic ni, abahnye yg amik masa mama sibuk dok packing CD customer...



Sayalah ipin ...he3...
Tak dah pe dah nak citer..cuma skrg ni badan dia dah naik skit sejak dah bagi makan bubur..alhamdulilah..selera makan dia ok..TQ pd kengkawan yg banyak bg idea kat mama utk sediakan bubur2 sedap utk payish..

menaceh yer


k...daaaaaaaaaaaa

Wsalam

2 comments:

ibu_arifa said...

hai Ipin..amboi..makin lama makin encem yer dia nih..dah bam-bam nih..semoga sihat yer Payish

Linda said...

Tq min :)