LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, August 5, 2010

befday daku yg ke 30 :)

Salam semua :)
Citer ni dah dekat seminggu..
29hb Julai lepas genap umur mama 30 tahun :)
ush dah makin matang tua dah

Terharu ati neh sbb hubby ingat befday mama...
28hb Julai 2010
balik kije je muka hubby monyok ye..pastu asyik mengeluh sakit kaki :(
dah tu paksa mama buatkan air milo ais lak tu huhuhu
Dalam ati, gerenti dia tak ingat befday daku tengah malam neh huhuhu

Mmg pandai dia berlakon, buat muka toyo, pastu dalam kul 11.30 dia kata lapar nak makan kat luar..
mmg langsung tak syak apa2...

Dalam kul 12 tepat, mama terima Cal..

"Hapi beday S*** "

hehehehe berbunga2 ati daku neh, dia ingat rupanya ;P
Hubby siap tanya, dia org pertama wish kan..Ngeeeeeeeeeee

Lepas letak phone, sms masuk
"DA PEGI KAT CERMIN BILIK KITA, DA BUKA LACI NO. 3, BWH SEKALI.."

amboi, mcm treasure hunt plak :-p
TARAAAAAAAAAAAAA...ni yg daku jumpa
Masa dapat neh rasa terharu sangat, nak nangis pun ada..bukan apa..rindu lukisan tu..
dah lama dia tak lukih sejak kawin huhuhu~
Bila tgk je coklat dia bg, lagi rasa nak nangis..sbb tingat zmn cintan cinton dulu..
zaman belajo dlu, tak cukup wit, kalau nak pujuk mama, dia belikan muffin
hehehe poyo je nak cite zmn cinta2 hahaha
dalam duk belek2 kad tu tetiba masuk SMS lagi

"NAK MENARIK LAGI?DA BUKA BUCU KEPALA KATIL, SEBELAH DA SELALU TIDO"

Erkkkkkkk
mmg tak jangka dia beli neh
agaknya dia cian kot tgk mama duk pakai jam RM10 yg dah berlonggok dalam almari.
asyik rosak sbb kena air :-p
TQ Hubby..yg penting ucapan yg kau berikan..erkkkk bukan bermakna hadiah ni tak penting, tp kira hadiah ni satu bonus la (pulak hehehe)

tak lama pastu masuk lagi SMS
"NAK LEBIH MENARIK & TERTARIK?
DAH CUKUP AR....."
hehehehe ingat ada kejutan lagi hahaha

tapi paling best, payish jaga tepat kul 12.15 & tetiba cakap
"HAI"



Rupanya dia pun nak wish befday mama dia hehehe.....
7-8-2010 befday abah payish...mama duk menung pikir nak beli hadiah apa :p

P/s: harini merupakan ulangtahun ke-5 perkahwinan kami..Doakan kebahagian ini kekal ke akhir hayat...AMIN