LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, June 4, 2009

Upin & Ipin


Ush..bkn main suka Payish kalu layan kartun Upin & Ipin, sanggup berhenti meniarap, bersantai atas tilam, sambil mata fokus pd TV, cuma sesekali menoleh ke kiri kanan, tergeleng2 kepala tgk, senyum2 skit..entahla...mcm paham je..

Ada satu ari tu kitaorg pi Giant...ada kedai jual CD...time tu pulak ada ditayangkan citer Upin & Ipin..tak berkelip dia nengok...mata kat skrin TV je...bila aku & hubby nak gerak, dia nengok je muka kitaorg...mcm tak nak balik!!!...masa tu tak perasan lagi hinggalah satu hari ada tayang citer tu kat TV...tetiba dia berhenti main...sah la, dia suka nengok nih...mlm tu gtaw hubby, dia kata mcm perasan gak Payish diam bila tgk cite tu..apa lagi, mlm2 dia kuar semata2 nak cari Cd utk Payish...hah..ni Payish nengah layan citer abg upin & abg ipin..he3

1 comment:

AkMa said...

suke yer..kakak isya takut tengok upin ipn..