LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Friday, July 17, 2009

PADANG BESAR


Oleh krn entry psl tajuk ni blum siap, mamapayish nak upload pic periuk nie!lawak sungguh..bila tgk pic periuk ni teringat ayat kak rin masa dok ber ym ngan dia..mcm ni la lebih kurang dialog dia....

"Penuh pe Van ngan barang!...payish dok dalam periuk ka?"
nak pecah perut aku...kahx3...
tak terpikir plak aku..kalu brg dah tak muat nak sumbat, tah2 lawak kak rin nie ble jadi idea utk aku..ha3....giler mamapayish ni...kahx3

3 comments:

ibu_arifa said...

beli tu jer ker p padang besar? kalo saya, silau mata dok tgk kerongsang.

Linda said...

To Ibu Arifa: Ha!ni mesti tak baca abis nir..jengx3..nanti nengok apa mamapayish ble...he3..entry tu tak siap2 sbb byk sgt gambo!

Linda said...

To Ibu Arifa: Ha!ni mesti tak baca abis nir..jengx3..nanti nengok apa mamapayish ble...he3..entry tu tak siap2 sbb byk sgt gambo!