MyDearShoppe - Aidilfitri GiveAway Contest

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...
Aiseh..ni mamapayish join satu contest yg dianjurkan oleh MyDearShoppe. GiveAway ini bersempena dengan Aildilfitri yang bakal menjelma. MyDearShoppe - Aidilfitri GiveAway Contest dengan rasminya dilancarkan bermula dari 1 September 2009 hingga 15 September 2009.

Kedai online ini kepunyaan saudari Mardiana. (err..mamapayish panggil mandita poket je..he3)Actually dah lama nak siapkan entry ni tetapi disebabkan kesibukan yang melanda, asyik bertangguh saje.Untuk pengetahuan semua ini adalah CONTEST pertama yg mamapayish join!Terliuq tengok CD printed tu!dah terbayang2 payish menungging2 ngan CD yantek tu!Kat bawah ni picture CD yg ditawarkan...

Hah, ini la picture yang mamapayish pertaruhkan. Gaya seorang bayi yang sihat serta ceria bersama CD yang dipakainya. Masa tu payish cakap..."Mama...Selesenya pakai Suar Kecik Moden nie...." (mamapayish kan suke bab2 mereka dialog ni, ha3)



Nama anakku nie: Muhammad Fariz Iskandar Bin Fairoz
Payish Dah Masuk : 10 bulan

TAG LINE:
"Ibu Prihatin, Sambil Berjimat, Baby Sihat,Cloth Diapers sememangnya pilihan yg tepat"
(aiseh ni idea spontan taw!apa yg ada dalam kepala je,he3)

Soalan wajib pertama: kenapa anda harus mendapatkan mydearshoppe e-shop giveaway?

Dengan yakinnya..saya semestinya & seharusnya mendapat 'mydearshoppe e-shop giveaway'
ini sebagai hadiah untuk si payish yang amat saya kasihi sementelah hari lahirnya akan tiba tidak lama lagie (bulan 11 nie..he3)..

Tambahan CD printed LUNATOTS yang di tawarkan amat memikat hati mamapayish ni & mamapayish sendiri dah 100% menggunakan CD dalam kehidupan seharian. Jika tak menang pun idak le berkecik ati sbb Pn. Mardiana yg mamapayish kenal memang straight mcm tiang lampu!ha3..terkenal dengan sifat ADIL & SAKSAMA…bayangkan mama mintak discount CD Lunatots, dia tak kurang skit pun sbb katanya rules utk jadi reseller kena ikut harga yg ditetapkan..ha3, kalu dia amik kursus LAW & jadi HAKIM kat M’sia ni mesti aman Negara, hik3…silap ko jadi Auditor mandit (ha3…juri, tolong jangan potong markah yer! :-p)

tapi jika memang ada rezeki si payish (yang bermata bulat & tiada rambut yang lebat sejak kecil), kemenangan dalam contest ni (disebabkan kelebihan mamapayish mengayat, al-maklum bdk art masa sek. men dulu, :-p) ianya adalah satu BONUS untuk mama menambah CD payish..& bila si payish pakai pada HARI RAYA ni, & ada yang menegur dengan bangganya mamapayish akan jawap...

Orang yang bertanya: "Cantik CD, beli kat mana?"

Mamapayish: "Menang hadiah contest kat kedai Online..."

Orang yang bertanya: "kedai mana??"

Mamapayish: "he3... "mydearshoppe"

Orang yang bertanya: "apa URL nyer??"

Mamapayish: "hah, salin nie, http://mydearshoppe.blogspot.com/

Orang yang bertanya : "Nak jengahlah!"


Mamapayish: Kalu nak gie direct ble jugak, gie jengah kat Showroom mydearshoppe (HQ) di Lestari Apartment, di Bandar Sri Permaisuri, Cheras. Kalu ada apa2 pertanyaan atau nak buat temujanji boleh hubungi
Pn. Mardiana Alias, peramah dia tu,

ni no telnya 012-9306501 @ email je kat mydearshoppe@yahoo.com kalu nak lagi senang, YM jerk kat eye_diana, hah tanya aje apa yang nak di tanya mengenai CD kat dia, Insyallah dia akan menjawap segala persoalan...

hik3..hah..kan BONUS plak utk IBU Aina aka Mardiana...hik3 (Aiseh mandit, dah kira promosi baik ni..dah macam drama plak...ha3). Situasi di atas mungkin sedikit berbeza kerana info mengenai email address & YM beliau belum tentu dalam minda, yang pasti, URL BLog nye.. Mydearshoppe.blogspot.com mmg dah ada dalam kepala!apa susah, bagi je URL ni pada "orang yg bertanya tersebut"!! :-)

Soalan Kedua: Sejauh mana anda tahu mengenai blog mydearshoppe e-shop ini?

hik3..mmg taw sangat kerana orang inilah yang berjaya membuka pintu ati mamapayish untuk ber CD, & kalu tidak, tak de la mamapayish jadi "ibu prihatin, dapat berjimat, payish pun sihat, aiseh! cloth diapers sememangnya pilihan yang tepatlah!"
(wakaka, promote Tagline sendirik yg telah di olah :-p)

Aiseh, kalu idak mmg dok pakai DD lagi la sampai sekarang. Pelancaran kedainya juga hampir ngan pelancaran kedai online mamapayish. Buat ibu Aina, semoga perniagaan anda berkembang maju & berjaya menarik lebih ramai lagi insan untuk ber CD spt saya ini..hik3..


Pada yang nak mencuba CD LUNATOTS, jangan lupa layari http://mydearshoppe.blogspot.com/
Terdapat pelbagai jenis CLOTH DIAPERS LUNATOTS YG YANTEK2 &
pelbagai pakej mampu milik.
Selamat Ber CD!Go Green!!!!!


BILA BER CD, ANDA PASTI MERASA ANDA IBU YANG HEBAT & SEMAKIN TABAH!
INSYALLAH..rasailah sendiri pengalaman itu
Belum cuba belum tahu…
Sekian

Post a Comment

2 Comments

Unknown said…
Salam Mamapayish...

Hampesss ko Lam siap perli aku jd Hakim Negara tuh...hahaha!
Btw thanks for joining the contest LINDA LAM...
Alhamdulillah, sume syarat dah dipenuhi.
Kita nantikan keputusannye ye...heh!
Poning palo den...!
Linda said…
wasalam...
ha3..mmg ko layak apa!ha3..
wokey, selamat membuat penilaian..hah amik balik fenin yg mcm apai rasa masa nak pilih pemenang contest aku dlu..wakaka