2020 DENGAN SINAR BARU

Sudah lama acik tidak menulis di blog. 2017 kali terakhir buat biz online. End 2017 aktif hiking. Hingga kini masih aktif hiking.

Banyak yang terjadi dalam tempoh acik berehat dari business. Alhamdulilah, akhirnya jumpa jalan pulang setelah sekian lama berehat. Penghujung Julai acik mendaftar sebagai Normal Dealer Public Gold. Acik mula membeli gold bar sejak tahun 2011. Ketika itu banyak buat belian secara outright purchase (tunai). Tidak tahu langsung mengenai kaedah simpanan melalui Tabung Gap. Itu antara sebab acik tertarik untuk menjadi ahli Public Gold. Serendah RM100 kita sudah boleh menyimpan emas, tiada yuran ahli dan tiada komitmen bulanan. 

Konsepnya mudah, anda simpan, gram bertambah. Jika tidak ada budget, tangguh dulu. Ada lebihan, serendah RM100 pun dah boleh menyimpan. Best kan? :)

Insyallah acik akan luangkan masa untuk update aktiviti hiking, business dan perjalanan kehidupan di blog ni. Blog pun dah lama bersawang 🙆🙏

Jika ada sahabat yang berminat untuk membuat simpanan emas dalam bentuk gold bar, boleh hubungi acik  👉👉www.wasap.my/60192160853/GAPEPPPublicGold



Dealer PG
Nurdzulmaslinda Bt Masehat
PG00126602









#hiking #publicgold #publicgolddealer #tabungemas #tabungemasgap #tabunggap #aciklin

Post a Comment

0 Comments