PERTEMUAN DENGAN INTRODUCER PUBLIC GOLD

Tanggal 14hb Ogos 2020

Tq Puan Nur Zulaikha (Nuzula) ketuk pintu hati dengan post yang sentiasa menyentuh jiwa 😊
Tiap kali Nuzula mula biz baru, saya akan intai, mana tahu boleh gilap semangat 

Boleh kata setiap kali beliau buat business baru, saya akan msg tanya lebih lanjut. Seperti biasa, dia sentiasa jawap dengan baik.

Sehingga lah business Public Gold ni, berkali-kali saya minta petunjuk. Berdebar rasanya nak panas enjin. Alhamdulilah, akhirnya saya yakin nak bermula semula. Selepas 3 tahun menyepi.

Tq atas persahabatan yg ikhlas
Tq untuk semua kisah antara kita

Mohon tunjuk ajar
Moga ketemu jalan yg baik-baik


Jika Tuan/Puan berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk Public Gold, boleh klik link di bawah, insyallah saya akan bantu.

Post a Comment

0 Comments