DEALER PUBLIC GOLD

Alhamdulilah. Bermula perjalanan sebagai saya sebagai Dealer Public Gold.

Daftar ahli pertengahan Julai 2020
Bila periksa, nama dah didaftarkan 🤔
Hmmm mungkin didaftarkan waktu zaman rajin beli gold bar secara outright purchase (cash).

Tak apalah, kita teruskan dengan penukaran introducer. Saya pilih beliau kerana yakin dengan kredibiliti yang ditunjukkan. Terima kasih Puan Nur Zulaikha atas bimbingan ilmu emas.

Hujung Julai, saya mendaftar sebagai Dealer Sah Public Gold. Ahamdulilah setakat hujung September, saya membantu 60 ahli menyimpan emas dalam pelbagai bentuk. Ada yang buat belian secara tunai, epp dan gap.

insyallah, saya akan terus membantu sahabat untuk menyalurkan sebahagian simpanan dalam bentuk simpanan emas. Anda peram, anda dapat hasilnya.

Jika berminat untuk tahu lanjut mengenai produk Public Gold boleh klik link dibawah, insyallah saya akan bantu sahabat.

Post a Comment

0 Comments