LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tuesday, May 5, 2009

Glory Beach Resort..santai2 kan diri..hu3

Al-kisah,
ari sabtu baru ni aku bercuti2 la kat tempat nie..
"Glory Beach Resort, PD"..
chck in ari sabtu pg...ahad dah balik KL...kira kejap je...
Apmt nie di taja oleh bapa mertua ku& berkumpul la cmua adik beradik hsbnd aku kat cni..utk mengeratkan siratulrahim di samping berehat2 tenangkan fikiran, pewitttttt....

aku pun tak der mende nak citer dah..cuma bersyukur sgt sbb Payish sgt la sporting nyer..tak meragam langsung..hapi je...smpai cmua heran sbb tak dengar dia nanggis langsung..cuma biasa la, bila mulut dia dah berkumat-kamit mcm nak menjampi serapah, aku cepat2 lari ke dapur..apa lagi bancuh susu la...bab lain dia mmg penyabar tp kalu bab nak susu, sori naik lori la kalu nak tunggu...ha3........Payish, payish.....

kat bwh ni ada le pic dia...smpai skrg tak tumbuh rambut lg..smpai mak mertua aku kata mcm Upin & Ipin..bezanya Payish tak dak twin :-)



em..aktiviti lain kat Pd ni ialah mandi kat swimming pool, gie pasar malam kat ctu.& mandi laut..hsbnd aku, adik, abg & kakak dia cmua terjun laut...em, aku?...mintak maap la...aku ni mmg tak minat aktiviti melibatkan laut ni...yg aku suka sekdar berjalan di tepi laut, & main di gigi pantai...org sastera mmg poyo camtu kot, ha3....



em...tp ada satu bende je aku rasa ralat sgt...sbb tak dpt gie Ladang Ostriches...terbayang2 je...hu3...& ada le skit peristiwa yg tak menyenangkan ati...salah sendiri... :-(

1 comment:

AkMa said...

amboi..jalan sakan hang no...best la p bercuti..mana tag ni?